אודות
מיזם "My Status" הוקם כדי לאפשר ליועצי משכנתאות בישראל להתקדם לעולם הדיגיטלי, לשדרג את הקשר מול לקוחותיהם, ולהנות ממערכת ניהול לקוחות ותהליכי משכנתא מתקדמת, מהירה, ונגישה - בכל זמן ומכל מקום.
אנו מאמינים שחווית הלקוח בתהליך לקיחת המשכנתא - היא הגורם המשפיע ביותר על שביעות רצון הלקוחות של יועץ המשכנתאות. יחד עם זאת, ניהול החוויה של הלקוח מתבצע בשיטות של פעם, מה שיוצר בזבוז של זמן, אנרגיה, והתעסקות מיותרת, וכל זה לחוויה שהיא ממוצעת.
מערכת מסודרת, דיגיטלית ונוחה - תאפשר לבצע קפיצת מדרגה של ממש בשירות של יועצי המשכנתאות, מה שיקדם את כלל יועצי המשכנתאות ואת התחום כולו.
מערכת "My Status" מאפשרת ליועצי משכנתאות לאסוף את כל המידע והמסמכים הנדרשים לתהליך לקיחת המשכנתא, לנהל את כל הלקוחות והעדכונים, כולל תקשורות שוטפות עם הלקוח ועדכונים שוטפים, ולוח בקרה מסודר המאגד את כל תהליכי לקיחת המשכנתא הפעילים והסטטוס של כל אחד מהם.
הלקוחות של יועצי המשכנתאות יכולים להיכנס למערכת ולצפות בסטטוס הטיפול ובעדכונים של יועץ המשכנתאות - בכל רגע, ולקבל באופן שוטף הודעות ועדכונים.
למיזם "My Status" חברו יוסי סולניק, יועץ משכנתאות ותיק שעובד באופן צמוד עם התאחדות יועצי המשכנתאות, דרור עדן, מומחה במיתוג והנגשת תהליכים וכלים טכנולוגיים לציבור, ודניאל לוריא, הבעלים של חברת אול אינטרנט - כדי לייצר מערכת ייחודית שתתן מענה לצורך משמעותי בשוק.


מערכת "My Status" מאפשרת ליועץ המשכנתאות להציג את ההתקדמות בתהליך לקיחת המשכנתא ללקוחות, את השלבים הבאים ואת "התמונה הגדולה" של לקיחת המשכנתא כולל אבני דרך מרכזיות, העלאת ואישור מסמכים רלוונטיים לתהליך, ממשקי תקשורת והודעות מול יועץ המשכנתאות, ואפשרות להגדיר ולעדכן לוחות זמנים מוערכים לכל שלב בתהליך.
אנו רואים עתיד בו יועצי משכנתאות עובדים עם לוח בקרה אחד מסודר, פועלים בקלות ובנוחות ומכל מקום: מהמחשב, מהנייד או מהטאבלט, כדי להפוך את העסק שלהם למהיר יותר, נוח יותר, ולהעניק שירות מעולה ללקוחותיהם - בפחות מאמץ תוך מינוף היכולות של מערכת דיגיטלית חכמה.